Mijn Skills

“Het mooie werk loont deze pagina, ik laat jullie alleen.”

Caner TuranSkilled IT Medewerker

CONTACT
Windows 7 / 8 / 10
Bitlocker
Password removal PC / Laptop
Office 365
Topdesk
ServiceNow
Windows Server 2016
Active Directory
Wireless Networking

Als gedreven IT-professional ben ik constant bezig om mijn vaardigheden op dit gebied te verbeteren. Mijn passie voor informatica begon toen ik in aanraking kwam met Windows 95. Ik ben een spontaan persoon en hou ervan om mensen blij en tevreden te zien. Het geeft mij dan ook veel voldoening wanneer ik mensen goed kan helpen. Ook ben ik stressbestendig en zeer flexibel. In mijn vrije tijd houd ik mij graag bezig met fotografie, webdesign en reizen.

0
CCNA
0
ITIL 4
0
MS-900
0
CMI
  • PEAK-IT | ServiceDesk Engineer IT-consultancy / 2019 – heden

  • VCS OBSERVATION | Helpdeskmedewerker Overheid / augustus 2018 – 2019
    Als Helpdeskmedewerker bij VCS Observation werkte ik in een team samen met zestien medewerkers. Daar was ik verantwoordelijk voor het assisteren van zo’n vijfhonderd eindgebruikers, het leveren van on site support en het behandelen van storingen. De omgeving bestond uit PTZ-camera’s, servers, monitoren, tv’s, coax-koppelingen, glasvezelbekabeling, Windows 7 en 10 computers, Office 2013, Office 365, TeamViewer en Active Directory. In Active Directory maakte ik gebruikers aan en resette ik wachtwoorden op de server, die op locatie stond. Wanneer camera’s offline waren, voerde ik een analyse en eventuele reparatie uit. Daarna registreerde ik dit stap voor stap in TOPdesk, zodat dit gefactureerd kon worden indien het buiten de SLA viel. Ook werkte ik intern bij klanten, bijvoorbeeld bij HTM, politiebureaus, gemeentes, NS en Veolia. Problemen die ik tegenkwam bij klanten gingen onder meer over netwerkstoringen, die meestal veroorzaakt werden door burgers of leveranciers. Indien klanten een verzoek indienden voor extra apparatuur, werden deze besteld, geïnstalleerd en als dat nodig was, geconfigureerd. De uren vulde ik in via AFAS en storingen kwamen binnen via TOPdesk. Tevens was het team waar ik voor werkte verantwoordelijk om eindgebruikers op weg te helpen en indien nodig een handleiding te schrijven.
  • 2REPAIR IT / HP Helpdeskmedewerker ICT / 2016 – 2018
    Aan de Helpdesk van 2Repair IT leverde ik samen met veertien andere collega’s support aan zo’n tienduizend Nederlands- en Engelssprekende eindgebruikers. Hierbij gebruikte ik TOPdesk als registratietool om de binnenkomende incidenten te registreren en door te zetten indien deze niet telefonisch, per mail of remote opgelost konden worden. Dit ging onder meer om programma’s zoals Windows 7 / 8.1 of Office, Internet Explorer, Chrome en Active Directory. Tevens ben ik doorgegroeid als Engineer, dit hield in dat ik laptops, desktops, printers en servers waar nodig repareerde. Dit varieerde in het beantwoorden van vragen, problemen tot het repareren van de apparatuur. Ook leverde ik ondersteuning middels TeamViewer om zodoende accounts aan te maken en te verwijderen in Active Directory, tevens kreeg ik veel wachtwoordherstel verzoeken.
  • ENKA Helpdeskmedewerker Bouw / 2014 – 2016
    Als Helpdeskmedewerker werkte ik bij Enka samen in een team van tien tot vijftien aannemers en een teamleider. Daar was ik verantwoordelijk voor het beheren en monitoren van de gehele infrastructuur. De omgeving bestond uit voornamelijk Windows-computers. Ik was verantwoordelijk voor het installeren en configureren van alle apparaten en bekabeling bestaande uit Windows-computers, printers, betaalterminals, routers, hotspots, switches, servers, Cat5e- en Cat6-bekabeling. Ook werkte ik met Windows Server 2012. Ik kreeg telefonisch of via Outlook alle verzoeken binnen. Tevens realiseerde ik middels WordPress de website van Enka.

  • ROC MONDRIAAN Helpdeskmedewerker Onderwijs / 2013 – 2014
    Als Helpdeskmedewerker bij ROC Mondriaan werkte ik in een team van drie medewerkers. Daar was ik verantwoordelijk voor het on site assisteren van eindgebruikers, het leveren van eerste en tweedelijns remote support en het behandelen van de niet standaard aanvragen zoals hardware-leveringen, software-aanvragen en autorisatieaanvragen. De incidenten en aanvragen kwamen telefonisch binnen en werden in TOPdesk verwerkt. De omgeving bestond uit Windows 7, Windows 8, Office 2010, Office 2013, Norton Ghost en meer dan duizend werkplekken. Ik heb gewerkt met Active Directory en Server 2012. In Active Directory heb ik gebruikers aangemaakt, verwijderd en wachtwoorden gereset. Tevens was ik verantwoordelijk voor het Ghosten van de computers met Norton Ghost, zodat elke computer klaar voor gebruik was.